2009 m. balandžio 7 d., antradienis

Skaniausi sumuštiniai pasaulyje

Kai buvau dar maža, na gal ir ne tokia jau maža, nes su keptuve jau elgtis mokėjau ir klasiokes šitais sumuštiniais vaišindavau, apie skrudintuvą net minčių nebuvo, tai šitus sumuštinius dažniausiai darydavau su kepta duona. Ką čia slėpt, batono aš kept nemokėjau arba labai riebalinis gaudavosi, arba per daug sukepdavau. O šiais skrudintuvų laikais jau spėjau ir užmiršt jų skonį su kepta duona. Dabar skrudinu sumuštinių duoną, paprastą batoną ir pastaruoju metu numylėtą 5 grūdų duoną, kuri man, beje, labiau panaši į batoną :) Neskrudintuvų laikais dar baisiausias dalykas būdavo nekeptas, nevirtas ir net nenuplikytas!!!, o visiškai žalias ir tik nuplautas šampinjonas, apie pievagrybius tada dar irgi nebuvau girdėjus. Paprasti ir niekada man nenusibostantys sumuštiniai!
Sumuštiniai su pievagrybiais

8 sumuštiniams:

8 riekelių batono/duonos;

8 a.š. majonezo;

2 nemaži pievagrybiai;

vegetos.

Pievagrybius nuplauti, nuimti sijonėlius. Aš kotelius nupjaunu prie pat kepurėlės ir juos panaudoju tik tada, jei pritrūksta pievagrybių sumuštiniams, nes man taip gražiau:) Pievagrybių kepurėles supjaustyt griežinėliais. Batoną paskrudinti skrudintuvėje arba pakepti ant keptuvės. Skrudintas riekeles aptepti majonezu, tada apdėti pievagrybiais ir užbarstyti vegetos. Viskas! Kas paragavo, tas neapsigavo :))))

Yum

1 komentaras:

nežaidžiu rašė...

ir man teko ju ragauti... :)