2011 m. sausio 6 d., ketvirtadienis

Su Naujais metais! Su nauja Laime!

Prasidėjo Naujieji metai, galvoje naujos idėjos, nauji lūkesčiai, dideli ir maži pasikeitimai ir tikiuosi kažkur ta mano nauja laimė. Šiandien paskutinė diena, kai dar galima sveikinti su Naujaisiais metais, taigi visus sveikinu ir linkiu surasti savo LAIMĘ įvairiais pavidalais.

Mano brangusis draugas, Aivaras, šiais metais man padovanojo puikių kalėdinių dovanų: žurnalo 'Geras skonis' prenumeratą ir termosinį puodelį iš kurio dabar gurkšnoju kavą, nors sirguliuoju ir reikėtų gerti arbatas. Bet pagalvojau, kad reik jį išbandyt! Ir aš happy, nes jis puikus, turintis mašininį laidą, kad neatšaltų. Gal tuo pačiu reiktų kur nors pasivažinėt?? :))
Mylimiausia ir vienintelė (bet ne todėl mylimiausia) sesė Jolita, padovanojo receptų knygelę iš ryžių, kuriuos aš labai mėgstu! O karštą vyną tikiuos gersim kartu ;)
Baigiu pagyras apie dovanas susijusias su mano pomėgiu gaminti.

Daug galvojau koks tas mano blog'as turi būti. Kokios nuotraukos, ką rašyti. Jau metų gale pradėjau vėl fotografuoti tai ką gaminu. Visą rudenį galima sakyti net negaminau. Nebuvo nuotaikos, įkvėpimo ar dar nežinia ko. Praktiškai namie nedariau normalaus maisto. Gal dar dėl to, kad gyvenu viena ir kartais atrodo, kad pavalgyti kažkur yra ir greičiau ir pigiau. Šalia namų yra toks turgelis, kuriame dažnai apsiperku. Stovėjau eilėje prie pieno produktų ir moteriškė prieš mane norėjo nusipirkti balto sūrio. Vitrinoje jau gulėjo atpjautas gana nedidelis gabaliukas, bet moteriškė paprašė jį dar perpjauti, tuomet pardavėja pradėjo piktintis, kad ir taip čia jau labai mažas, ką čia jau bepjaustyti, negi nesuvalgys! Moteriškė besiteisindama pasakė, kad gyvena viena ir tikrai reik tik labai nedidelio gabaliuko. Ir TAIP!!! Aš išmetu laaaabai daug maisto, nes tiesiog nespėju jo suvalgyti, kad ir kaip stengčiausi per daug neprisipirkt ir planuoti. Arba išsikepiau varškės apkepą. Tai kaip man ji suvalgyti, jei niekas neapsilankys svečiuose? Suvalgau vakare, įsidedu pietums sau ir krikšto mamai į darbą, grižus vėl pavalgau ir jo vis tiek dar lieka! Bet vienas iš naujųjų metų sau pažadų yra daugiau gaminti namuose. Žiūrėsim kaip seksis :)

Varškės apkepas

Reikės:

500g. riebios varškės

6 v.š. manų kruopų

4 v.š. cukraus

200g. grietinės

3 kiaušiniai

1/2 a.š. kepimo miltelių

1 v.š malto imbiero

šaldytų ar šviežių braškių

cukraus pudros

Įkaitinam orkaitę iki 180 laipsnių. Pasiruošiam bliūdą į kurį viską dėsim ir pradedam: varškė, grietinė, manai, cukrus.


Suberiam kepimo miltelius, maltą imbierą (žiema, reik stiprintis visais imanomais būdais), įmušam kiaušinius. Viską sublenderiuojam iki purios masės.


Pasiruošiam kepimo skardą: ištrinam su aliejum ir priberiam manų kruopų, kad lengvai išsiimtų bei gražiai apkeptų. Supilam tešlą ir šaunam į orkaitę 45 minutėm. Šviežias ar šaldytas braškes sutrinam su blenderiu.


Lėkštėje varškės apkepą apibastom cukraus pudra, užpilam braškių tyrės.


Skanaus!


Šaltinis: Sonatina 




Yum

Komentarų nėra: