2011 m. sausio 14 d., penktadienis

Vištienos krūtinėlė su salotų ir keptų bulvių garnyru

Paskutiniu metu mane kamuoja klausimas: kada receptas tampa TAVO receptu? Pavyzdžiui, šiandien aš gaminu ir visai nežiūriu į jokius blog'us, kulinarines knygas, žurnalus ir t.t., ar tai jau reiškia, kad aš sukūriau savo receptą?  Nors galiu garantuot, kad taip ar bent jau labai panašiai gamintą sviestą su prieskoniais tikrai mačiau vienam iš mano n žiūrimų laidų apie maistą, ir tikrai milijonas namų šeimininkių yra darę pomidorų salotas su mozzarella. Kadangi esu jau šiek tiek laiko praleidus virtuvėje man nebuvo būtina ieškoti, kur aš mačiau tą sviestą, o tiesiog ėmiau ir pagaminau. Todėl oficialiai skelbiu: tai yra MANO sviestas!!! :))) Arba, jei aš į mmm... kokį skanų Jamie Oliver'io šokoladainį įbersiu 70 vietoj 65 gramų miltų, jis pasidarys mano nuosavu šokoladainiu? :) Ar yra nerašyta (o gal ir rašyta, tik aš nežinau) taisyklė, kad reikia pakeisti/pridėti bent tris ingridientus, kad receptas taptų tavo?  Man skaniausių sumuštinių recepte nesu pakeitus nei vienos sudedamosios dalies, bet visi mano draugai sako, kad čia yra mano sumuštiniai. Ir aš jais (sumuštiniais) didžiuojuosi!  :)) 

Vištienos krūtinėlė su salotų ir keptų bulvių garnyru

Naudojau:

Vištienai ir bulvėms:
1 vnt. vištienos krūtinėlės su oda
4 vnt. vidutinio dydžio bulvių
50 g. sviesto
1 didelė skiltelė česnako
1 šakelė rozmarino
1 šakelė petražolių
pluoštelis krapų
druskos
pipirų
alyvuogių aliejaus

Salotoms:
2 vnt. pomidorų
2 vnt. mažų mėlynųjų svogūnų (tokie užaugo kaime)
100 g. mozzarellos
pluoštelis šviežių bazilikų
druskos
pipirų
alyvuogių aliejaus


Nuskutam bulves, supjaustom gana stambiais gabalais ir verdam.


Į trintuvę sudedam rozmariną, petražoles, krapus. Išpaudžiam česnako skiltelę. Įberiam žiupsnį druskos.

Viską gerai trinam. Įdedam kambario temperatūros sviestą ir dar trinam, kol gaunam vientisą masę iš kurios suformuojam rutuliuką.

Prieskoninio sviesto rutuliuką padalinam į dvi dalis. Vieną dalį naudosim vištienai, kitą bulvėms. Vieną pusę padalinam dar per pusę. Šitas dalis sukišam po krūtinėlės oda, neleis mėsai išsausėti ir oda bus nuostabaus skonio. Visą krūtinėlę pabarstom druska ir pipirais, gerai ištrinam. Šaunam į 220 laipsnių įkaitintą orkaitę ir kepam apie valandą, kol oda bus gražiai apskrudus. Kepant sviestas lydosi ir ne visas susigeria į vištieną, todėl pradarius orkaitę su šaukštu galima tą skysti surinkt ir užpilti ant krūtinėlės.

Išvirusias bulves nukošti. Į įkaitintą keptuvę įdėti likusią dalį sviesto ir įpilti šiek tiek alyvuogių aliejaus, sudėti bulves ir kepti kol gražiai apskrus iš visų šonų.

Stambiai supjaustyti pomidorus, pusžiedžiais supjaustyti svogūnus ir šiek tiek pasmulkint baziliko lapus. Viską sudėti į dubenį, užberti druskos, pipirų, suplėšyti mozzarellos sūrį ir užpiltį alyvuogių aliejum.

Ir visko po truputį į lėkštę. Užtenka 4 asmenims.

Skanaus!




Yum

Komentarų nėra: