2015 m. liepos 30 d., ketvirtadienis

Arbūzų ir fetos salotos

Labai labai seniai sesė mane nusivedė į pirmą Kaune Pizza Jazz piceriją ir pavaišino mane vegetariška pica. Man tuo metu turbūt buvo 8 metai. Didelėmis akimis stebėjau, kaip ore skraido picos padai, buvau taip sužavėta, jog dar 8 metus ten ar kituose Jazz'uose valgydavau tą pačią vegetarišką picą. Nepamenu kada supratau, kad bandyti kitus patiekalus, ragauti įvairius ingredientus yra gėrių gėris. Dabar jau esu iš tų, kurioms patinka spurgos su druska, vištiena su uogiene  ir pan. Jaučiau, kad arbūzų ir fetos salotos irgi labai patiks.

Ingredientai: 
1 riekė ketvirtadalio arbūzo
100 g fetos sūrio
1 šakelė šviežios mėtos
1 mažas svogūnas
1 sauja graikinių riešutų
2 v.š. alyvuogių aliejaus
2 a.š. balzamiko acto
Druskos
Pipirų

Gaminimas:
Arbūzą ir fetą supjaustyti kubeliais, sudėti į dubenį. Svogūną supjaustyti žiedais, sudėti į salotas. Sukapoti ir įmašyti mėtas. Šiek tiek pakepinti graikinius riešutus, sugrūsti ir užbarstyti ant salotų. Sumaišyti aliejų su actu, pagal skonį įberti druskos ir pipirų. Užpilti ant salotų. 


Skanaus!
Yum

Komentarų nėra: